All-time team Norway + highlights

Post Reply
sorum

All-time team Norway + highlights

Post by sorum »

Fra IIHF.com

All-time team Norway https://www.iihf.com/en/events/2020/wm/ ... orway-team
Polar bears are currently classified as a vulnerable species, but the Norwegian national hockey team has proven invulnerable to relegation at the IIHF Ice Hockey World Championship for 14 straight years. And that streak, which could have hit 15 years if not for the coronavirus pandemic, is largely attributable to the stars on our All-Time Norway Team.

More young blood in leading roles will be necessary if this Scandinavian nation hopes to maintain its top-16 ranking.

10 beste øyeblikk https://www.facebook.com/watch/?v=162621635176786

johnpx

Re: All-time team Norway + highlights

Post by johnpx »

Takk for denne!

sorum

Post by sorum »

Men Zuccarello med 11 poeng og bare 4 VM har vel ikke noe å gjøre her hvor de plukker hvem som har bidratt mest til Norges suksess de siste 14 årene. Ville hatt med Bastiansen i stedet.

Slasher

Post by Slasher »

sorum wrote:
Tue May 05, 2020 1:33 am
Men Zuccarello med 11 poeng og bare 4 VM har vel ikke noe å gjøre her hvor de plukker hvem som har bidratt mest til Norges suksess de siste 14 årene. Ville hatt med Bastiansen i stedet.
Her er jeg faktisk helt enig.

johnpx

Post by johnpx »

sorum wrote:
Tue May 05, 2020 1:33 am
Jeg skulle tatt både Basse, Ask og kanskje Skröder för Zucca. Ask var en alldeles spesiell VM spiller for meg. Samme var egentlig LE Spets også men hadde ikke samme poengen som de andre men var så viktig for Norge i mange år.

Post Reply