NYTT FORUM ER ETABLERT !

Post Reply
sorum

NYTT FORUM ER ETABLERT !

Post by sorum »

Det nye forumet lanseres i dag lørdag 25. juni. Det gamle forumet består til torsdag 30. juni kl. 23:59. De som oppsøker det gamle forumet etter den dato vil bli møtt av en plakat med link til det nye forumet. Administratorer vil være elvis1 og sorum.

Forumnavnet er Hockeynorge. Web-adressen er https://hockeynorge.boards.net/ Det måtte bli slik da dette er et gratisprogram for debattforumer.

Det er laget en bruksanvisning i hovedforumet Fjordkraftligaen osv.

Jeg håper spesielt på at de som har ansvaret for Lagbygge-tråder, eller andre tråder, blir med videre og fortsetter å oppdaterer disse. Daggen, Nadaa, Spartaner03, Krutov, Bekkevold, Dælenenga, SimenL. Håper det kan være gjort senest onsdag. Ellers må jeg opprette trådene og vedlikeholde dem.

Det ligger noen tips i bruksanvisningen om hvordan man får med linker over til nytt forum.

Forumet er under konstruksjon. Nye tråder blir etablert fortløpende.

AMK79

Re: Nytt forum lanseres om få dager

Post by AMK79 »

Sorum og Elvis1 er dream team!

sorum

Re: Nytt forum lanseres om få dager

Post by sorum »

AMK79 wrote:
Sat Jun 25, 2022 12:32 pm
Sorum og Elvis1 er dream team!
Takk!

Slasher

Re: NYTT FORUM ER ETABLERT !

Post by Slasher »

Så bra dere fant en løsning på dette! Knallbra jobba! Jeg er fullstendig ubrukelig på IT, så jeg kunne ikke engang hjulpet til om livet sto på spill.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Vi må lage nye profiler?

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Sat Jun 25, 2022 9:42 pm
Vi må lage nye profiler?
Ja. ingen connection mellom det gamle og det nye.

Du må åpne forumet https://hockeynorge.boards.net/members og registrere en profil. Det tar 1 minutt. Bare bruk "TV-supporter" som "Your name" og "Forum username"

Det ligger en bruksanvisning der https://hockeynorge.boards.net/thread/8 ... orge-forum

MaxDelt

Post by MaxDelt »

Skift til Radio supporter😉

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

MaxDelt wrote:
Sat Jun 25, 2022 10:50 pm
Skift til Radio supporter😉
🤔

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Er det noe uvanlig i terms of services eller privacy policy som ikke inntreffer andre steder? Sikkert ikke noe som er verdt å bry seg om, men ville sjekke uansett...

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Sat Jun 25, 2022 11:19 pm
Er det noe uvanlig i terms of services eller privacy policy som ikke inntreffer andre steder? Sikkert ikke noe som er verdt å bry seg om, men ville sjekke uansett...
Det har jeg ikke tenkt over. Hva var uvanlig?

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Det vet jeg ikke. Bare spør så jeg slapp å sjekke selv.

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Sun Jun 26, 2022 10:12 am
Det vet jeg ikke. Bare spør så jeg slapp å sjekke selv.
Ingenting uvanlig. Bare bli med :)

elvis1

Post by elvis1 »

Tv-supporter wrote:
Sat Jun 25, 2022 11:19 pm
Proboards er de som driver forumet vi har laget. De er ganske standard:
«The service hosts over 3,000,000 internet forums, which in turn have approximately 22,800,000 users worldwide. Currently, all ProBoards forums combined receive a total of over 600 million pageviews per month, making ProBoards one of the largest websites on the Internet.» Fra wiki

Krutov

Post by Krutov »

Da har har jeg hoppet over på nye forumet og tatt med meg 2 tråder relatert til 1. div (lagbygge Lærenskog og Furuset).
Veldig bra at dere ikke valgte legge ned, men ga gass å etablerte noe nytt. Håper vi får inn flere som vil bidra for jeg vet det er mange som er inne å kun leser.

tiger_n

Post by tiger_n »

Er det sånn at en da parkerer hosten hockeyforum.no? For det er jo mulig å sette opp den med forwarding i DNS så den ender opp med å sende deg videre til det nye forumet... Da beholder en jo stort sett "brandingen" selv om en bruker boards.net sin løsning.

sorum

Post by sorum »

tiger_n wrote:
Mon Jun 27, 2022 9:31 am
Er det sånn at en da parkerer hosten hockeyforum.no? For det er jo mulig å sette opp den med forwarding i DNS så den ender opp med å sende deg videre til det nye forumet... Da beholder en jo stort sett "brandingen" selv om en bruker boards.net sin løsning.
Skal sjekke opp dette. Meningen er at de som går inn på det nye forumet får vite det de trenger for å finne det nye forumet.

nesrene
Site Admin

Post by nesrene »

tiger_n wrote:
Domenet sies opp. Det koster 6 laken/år å ha eget domene på den nye siten.
I am the kind of guy that goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.
- Raymond Chandler

sorum

Post by sorum »

tiger_n wrote:
Det blir liggende en peker til det nye forumet.

Post Reply