2. GANGS UTLYSNING! Vi trenger fortsatt en ny administrator

Post Reply
sorum

Re: Etterlysning! Vi trenger en ny administrator

Post by sorum »

Denne gjelder fortsatt !

Sjefsrøden

Post by Sjefsrøden »

sorum wrote:
Sun Mar 27, 2022 8:20 pm
Vår nåværende administrator har levert oppsigelse og ønsker å overlate til noen andre å drifte forumet.

Vi trenger en som kjenner og kan drifte et PHPbb debattforum-system.

Vi må ha dette på plass medio mai. Vi skal også flytte server og får en kostnad på 720 kr i året hos domeneshop. Kommer tilbake med en Spleis.

Hvis du føler deg kallet ta gjerne kontakt med meg på PM.
Finnes det ingen utvei? Litt usikker på om den oppsigelsen kom frem til mottaker. Hva med både spleis for server og noen kroner slik at administratoren får noen kroner for jobben? Jeg vet ikke hva PHPbb er en gang….

sorum

Post by sorum »

Sjefsrøden wrote:
Tue Apr 26, 2022 11:17 pm
sorum wrote:
Sun Mar 27, 2022 8:20 pm
Vår nåværende administrator har levert oppsigelse og ønsker å overlate til noen andre å drifte forumet.

Vi trenger en som kjenner og kan drifte et PHPbb debattforum-system.

Vi må ha dette på plass medio mai. Vi skal også flytte server og får en kostnad på 720 kr i året hos domeneshop. Kommer tilbake med en Spleis.

Hvis du føler deg kallet ta gjerne kontakt med meg på PM.
Finnes det ingen utvei? Litt usikker på om den oppsigelsen kom frem til mottaker. Hva med både spleis for server og noen kroner slik at administratoren får noen kroner for jobben? Jeg vet ikke hva PHPbb er en gang….
Oppsigelsen kom fra administrator til meg. Det er bare vi to som er i kulissene til forumet. Ja, meningen er å spleise på de 720 kr. Vi gjorde det i fjor. Når jeg spør han om kanskje jeg klare dette alene sier han klart nei. Bare å spørre om hva PHPbb er, så er jeg like blank som deg.

Å betale litt for at vedkommende skal gjøre jobben har jeg ikke tenkt på. Usikker på om hvor mye det evt skulle være og om jeg får med mange nok til å ta regninga. Å be folk om mer enn 200 k synes jeg blir vanskelig. Så i første omgang håper jeg på en frivillig.

For øvrig vil jeg prøve på en slags relansering av forumet ifm VM. Dvs fra det norske laget er klart starter vi en egen VM-tråd, og det blir bedre kamptråder ved hjelp av gode folk på forumet. Vi lanserer det hele med å åpne en egen twitterkonto som jeg håper skal rute folk inn på forumet.

Men alt dette forgjeves om vi ikke finner en frivillig til å overta som administrator inne midten av mai.

johnpx

Post by johnpx »

Er der betalt 450 000 i året ?

8-) :P :P

sorum

Post by sorum »

johnpx wrote:
Wed Apr 27, 2022 1:43 am

Kan strekke meg til 375000 SEK och et flak norrlands guld varje månad..

johnpx

Post by johnpx »

sorum wrote:
Wed Apr 27, 2022 1:57 am
johnpx wrote:
Wed Apr 27, 2022 1:43 am

Kan strekke meg til 375000 SEK och et flak norrlands guld varje månad..
Da er jeg på !!!!

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Enersen gir seg? Er litt skeptisk til aktive brukere i modereringsroller. Er også noe annet å ha en slik rolle enn å være ren forumsbruker. Da tenker jeg forumet mister noe viktig hvis John hadde blitt admin. Jeg foreslår at forumet får forumsveiledere. Er null problem for veiledere å være aktive brukere. Det kan oppstå interessekonflikter for moderatorer som vil være aktive brukere.

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Wed Apr 27, 2022 8:06 pm
Enersen gir seg? Er litt skeptisk til aktive brukere i modereringsroller. Er også noe annet å ha en slik rolle enn å være ren forumsbruker. Da tenker jeg forumet mister noe viktig hvis John hadde blitt admin. Jeg foreslår at forumet får forumsveiledere. Er null problem for veiledere å være aktive brukere. Det kan oppstå interessekonflikter for moderatorer som vil være aktive brukere.
Vi får neppe noen som ikke er aktive på forumet til å være moderatorer. Opplever at i alle grupper vedr hockey på Facebook.er administratorene også aktive brukere. John fleiper og jeg fleiper tilbake. Håper du ser det.

Cola

Post by Cola »

Skulle tro at det holdt med deg Sørum.
Hva med å ta ett kurs/opplæring ang programvaren.
Atle har garantert ikke lært dette fra dag én, men jeg vil tro ut fra jeg kjenner Atle at han har lærtdette, auurat som du lærte å krabbe, gå og så videre
Du både skriver ting som er ute i lokalavisene som mange av oss ikke får med seg

Og så sletter du ting som ikke passer inn for deg og Enga

De jeg riktig respekterer her inne er:
-Sjefsrøden
-Tiger´n
-Johnpx
-Fjella
-Don Cherry

Hvis du føler å slette meg som bruker, ta en prat med Atle, og sjekk hvor mange ubenyttete brukernavn jeg har her inne.

Gi meg en begrunnelse hvorfor du slettet dette i VIF tråden.
Roy Einar Johansen
Exit-bolig selges igjen
Villa Bergstuen på Svartskog ble solgt for 22,2 millioner kroner for et år siden, og eiendomsmegleren håper på 24 millioner i år.
Huset blir solgt av tidligere landslagstrener Roy Einar Johansen som siden 2016 har jobbet som trener for Vålerenga hockeyklubb, men har fått jobb i utlandet.

Var ikke klar over at Manglerud var utenfor Norge

Takk for meg
Last edited by Cola on Wed Apr 27, 2022 10:55 pm, edited 1 time in total.

Sjefsrøden

Post by Sjefsrøden »

Cola wrote:
Wed Apr 27, 2022 10:25 pm
Atle har garantert ikke lært dette fra dag én, men jeg vil tro ut fra jeg kjenner Atle at han har lærtdette, auurat som du lærte å krabbe, gå og så videre
Du både skriver ting som er ute i lokalavisene som mange av oss ikke får med seg

Her tenker jeg at vi er flere som kan hjelpe til. Er stort sett den harde kjernen som skriver her inne. Får du opplæring Sørum så kan jeg i hvert fall hjelpe til dersom det er mulig. Regner med det er flere som kan bidra med noe her? Hvis ikke vi som skriver og er aktive her bidrar er det nok ikke liv laget for videre drift.

sorum

Post by sorum »

Cola wrote:

Hvis du føler å slette meg som bruker, ta en prat med Atle, og sjekk hvor mange ubenyttete brukernavn jeg har her inne.

Gi meg en begrunnelse hvorfor du slettet dette i VIF tråden.
Roy Einar Johansen
Exit-bolig selges igjen
Villa Bergstuen på Svartskog ble solgt for 22,2 millioner kroner for et år siden, og eiendomsmegleren håper på 24 millioner i år.
Huset blir solgt av tidligere landslagstrener Roy Einar Johansen som siden 2016 har jobbet som trener for Vålerenga hockeyklubb, men har fått jobb i utlandet.

Var ikke klar over at Manglerud var utenfor Norge

Takk for meg
For det første så slettes det nesten aldri innlegg her på forumet. Det er det ikke behov for. At jeg slettet to innlegg fra deg har selvfølgelig ikke med et ønske om å slette deg som bruker. Ingen brukere som bidrar på forumet har noen gang blitt slettet, og det kommer heller ikke til å skje.

Det er ikke satt opp noen rammer eller regler for forumet. Men når det trengtes moderatorer var jeg en som ble spurt og jeg takket ja. Jeg moderer ikke ut fra hva som passer meg. Jeg moderer ut fra hva jeg mener er bra for forumet.

Konkret i dette tilfelle postet du først en helt ny tråd med tittel "Roy Einar Johansen" hvor du skrev det du skriver over her. Det interessante her for hockeyforumet måtte være at han har fått jobb i utlandet. Jeg mener det ikke er informasjon som fortjener en egen tråd, spesielt når det er så vagt ift hva slags jobb. Du velger også å skrive det samme i Vålerenga lagbygge-tråden. Det er mer enn et år siden Johansen var VIF-trener, og jeg mente her at dette hussalget og jobb i utlandet ikke var relevant for lagbygge-tråden til Vålerenga.

PS! TV 2 meldte tirsdag: -Etter det TV 2 erfarer signerer Roy Johansen langtidskontrakt med Manglerud Star.

Med dette i bakhodet tenkte jeg at opplysninger om jobb i utlandet for Johansen ikke kan stemme. Dette, sammen med ovennevnte, gjorde at jeg valgte å slette begge postene i påvente av en avklaring som skal komme fra MS torsdag.

sorum

Post by sorum »

Sjefsrøden wrote:
Wed Apr 27, 2022 10:51 pm
Cola wrote:

Her tenker jeg at vi er flere som kan hjelpe til. Er stort sett den harde kjernen som skriver her inne. Får du opplæring Sørum så kan jeg i hvert fall hjelpe til dersom det er mulig. Regner med det er flere som kan bidra med noe her? Hvis ikke vi som skriver og er aktive her bidrar er det nok ikke liv laget for videre drift.
Jeg kommer ikke til å ta på meg ansvaret som administrator. En kort redegjørelse av nåværende admin om hva man måtte kunne gjorde det valget veldig enkelt.

Jeg ser også at vi trenger nye moderatorer i tilfelle forumet vil vokse gradvis. Som en med flest innlegg i forumet kan jeg ikke være moderator lenger selv og måtte svare for hvorfor innlegg blir slettet.

Vi trenger derfor en ny administrator, men også to nye moderatorer.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Cola wrote:
De jeg riktig respekterer her inne er:
-Sjefsrøden
-Johnpx
-Fjella
Den første driver jo egne saker. veldig sterk kandidat. kan ikke huske diskusjoner med han, men en så seriøs kar må være en bra kandidat.

Den andre spørs. Et viktig medlem. og igjen er det flere potensielle situasjoner som kan oppstå. men sorum sier vel at det må være et aktivt medlem. men tror han er rett type.

Den siste vet jeg ikke nok om, evt. husker ikke evt. samtaler.

De som er borte fra listen må så klart være helt uaktuelle.

Men det sorum absolutt bør skaffe til forumet er forumsveiledere. De kan gjerne være veldig aktive brukere så klart. hvis en av de to(sjefsrøden/johnpx) ikke blir admin, så bør de få en slik rolle. Dette vil og avlaste en del for adm/mod. Så kan jo f.eks adm bestemme at en slik rolle også skal kunne moderere. men det må jo også være rett type.

sorum

Post by sorum »

Her misforstår man hva som kreves en administrator på forumet. Det handler ikke om hvem man respekt for. Skal be nåværende admin om å beskrive oppgaven nærmere.

Cola

Post by Cola »

Det jeg mente var at disse personene respekterer jeg her inne :
-Sjefsrøden
-Johnpx
-Don Cherry
-Tigern
-Fjella

Har ikke sagt noe om at de bør/skal være administrerende/moderator
Bare at det de skriver er veldig opplysende, derfor leser jeg innlegg fra dem

Litt info som 1 person ikke har fått med seg.
Som admin, evt moderator, så sletter man innlegg som ikke har med hockey å gjøre. (reklame/adresser til andre nettsteder)
Eller man flytter til en annen gruppe.
Og man GIR BESKJED til vedkommende som har postet innlegget hvorfor
Og en admin/moderator skal ikke befinner seg ut i en diskusjon tråd ang egen klubb

Legenden

Post by Legenden »

Bidrar selvfølgelig gjerne med penger.

Finnes det andre løsninger mtp på forum? Hockeyforum.no er utrolig viktig for meg og mange andre, og vi må klare å holde det gående for enhver pris.

sorum

Post by sorum »

Legenden wrote:
Thu Apr 28, 2022 3:22 pm

Finnes det andre løsninger mtp på forum? Hockeyforum.no er utrolig viktig for meg og mange andre, og vi må klare å holde det gående for enhver pris.
Vi kan trolig puste lettet ut. Har en som interessert i ta admin-jobben. Økonomi har ikke vært tema. Men vi skal flytte forumet over til Domeneshop. Det koster 840 kr i året. Vi finner en måte å bidra, f.eks med en Spleis. PS! Det kan bli noe ustabilt de neste dagene pga flyttingen.

nesrene
Site Admin

Post by nesrene »

Tv-supporter wrote:
Wed Apr 27, 2022 8:06 pm
Enersen gir seg?
Ja dessverre, tid og fokus kommer ramlende ned over hodet som en haug murstein. Må dessverre prioritere.
I am the kind of guy that goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.
- Raymond Chandler

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Cola wrote:
Thu Apr 28, 2022 1:43 am
Det jeg mente var at disse personene respekterer jeg her inne :
-Sjefsrøden
-Johnpx
-Don Cherry
-Tigern
-Fjella

Har ikke sagt noe om at de bør/skal være administrerende/moderator
Bare at det de skriver er veldig opplysende, derfor leser jeg innlegg fra dem

Litt info som 1 person ikke har fått med seg.
Som admin, evt moderator, så sletter man innlegg som ikke har med hockey å gjøre. (reklame/adresser til andre nettsteder)
Eller man flytter til en annen gruppe.
Og man GIR BESKJED til vedkommende som har postet innlegget hvorfor
Og en admin/moderator skal ikke befinner seg ut i en diskusjon tråd ang egen klubb
Det sistnevnte går vel på det generelle spm:skal en med forumsansvar kunne diskutere hockey, og det har mod sagt klart at en skal kunne.

Oppgavene til adm/mod består av mye mer enn det du lister opp. Ikke bare skal en være rett type, en har også en rekke arb.oppgaver. En skal holde orden, tidligere ha vært en eksemplarisk bruker, ta hånd om uenigheter, være tilstede, ta hånd om brukerproblemer, evt. bugs, oppdatere retningslinjer fra tid til annen, ta store bestemmelser(f. Eks:skal man lage en egen VM-kategori?)+ mye mer...

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

sorum wrote:
Thu Apr 28, 2022 4:55 pm
Legenden wrote:
Thu Apr 28, 2022 3:22 pm

Vi kan trolig puste lettet ut. Har en som interessert i ta admin-jobben. Økonomi har ikke vært tema. Men vi skal flytte forumet over til Domeneshop. Det koster 840 kr i året. Vi finner en måte å bidra, f.eks med en Spleis. PS! Det kan bli noe ustabilt de neste dagene pga flyttingen.
Men hvem er dette? Det bør lages en egen tråd hvor denne personen kan introdusere seg selv...

sorum

Post by sorum »

Aktuell admin skal kun drifte det tekniske. Hvem som skal moderere i forumet kommer vi tilbake til.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

sorum wrote:
Thu Apr 28, 2022 9:27 pm
Aktuell admin skal kun drifte det tekniske. Hvem som skal moderere i forumet kommer vi tilbake til.
Moderator har da noen over seg som kan ta sjefsavgjørelser på alt?

sorum

Post by sorum »

Du, dette er lite forum av medlemmer, for medlemmer og driftes på frivillig basis. Og slik vil det fortsatt være selv om vi bytter admin som tar seg av det tekniske. Ser ingen grunn til å si noe mer om dette.

Sjefsrøden

Post by Sjefsrøden »

Dersom ny administrator er den jeg tror det er så har vi ingenting å frykte. Det kommer til å bli meget bra fra a-å. Om personen vil introdusere seg selv får være opptil personen selv. Personen er en ivrig leser på forumet og genuint interessert i norsk hockey. I tillegg særs datakyndig så dette blir meget bra.

Vil med det samme takke Nesrene for den flotte jobben som er gjort her inne. Takk for at vi har fått ha dette forumet og for at vi har kunnet dele tanker og meninger om sporten vi er så glade i. Fantastisk!

tiger_n

Post by tiger_n »

Slenger meg på Sjefsrøden og takke nesrene for den jobben han her gjort. Selv om vi ikke har vært så mange aktive brukere hadde hockeynorge vært en god del fattigere uten dette forumet. Vet det er mange i skyggene som leser uten å delta direkte i debatten.

Skulle selv gjerne tatt en mer aktiv rolle, selv om jeg legger merke til at jeg "så klart" ikke er en kandidat. :D Men med en i overkant aktiv hverdag med andre verv og et sterkt ønske om å fortsette å delta i produksjon av både nyttig informasjon og ikke minst bidra til underholdende diskusjoner og aktivitet her inne, så velger å høre på velmente råd og holder meg unna både aministrering og moderering.

Takk til deg og Sorum for din innsats til nå og fremtidig innsats for å holde oss siviliserte (relativt) og organiserte.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

sorum wrote:
Thu Apr 28, 2022 10:45 pm
Du, dette er lite forum av medlemmer, for medlemmer og driftes på frivillig basis. Og slik vil det fortsatt være selv om vi bytter admin som tar seg av det tekniske. Ser ingen grunn til å si noe mer om dette.
å, er bare vant til fra andre forum at admin bestemmer over alt. så at vedkommende kun vil ta seg av det tekniske er en ganske uvant praksis.

sorum

Re: NY UTLYSNING! Vi trenger fortsatt en ny administrator

Post by sorum »

Dessverre solgte jeg skinnet før bjørnen var skutt. Det ble for avansert og vedkommende hadde ikke erfaring nok til å ta på seg oppgaven som administrator.

Det begynner å haste på alvor. Hvis du kjenner noen som kan være interessert, meld fra her så tar vi det videre derfra.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

sorum wrote:
Tue May 03, 2022 6:33 pm
Dessverre solgte jeg skinnet før bjørnen var skutt. Det ble for avansert og vedkommende hadde ikke erfaring nok til å ta på seg oppgaven som administrator.

Det begynner å haste på alvor. Hvis du kjenner noen som kan være interessert, meld fra her så tar vi det videre derfra.
Hvordan går det med dette?

Det er vel nå det er rett tid for å lansere sjefsrøden. uansett om han egentlig ikke har lyst og det bare er dugnad inntil det kommer en varig løsning på plass. Han bør jo nå leve som det norske landslaget personifisert. noen må jo ta drittjobben(akkurat som de norske spillerne som tekker pucker).

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Wed May 11, 2022 11:10 am
sorum wrote:

Det er vel nå det er rett tid for å lansere sjefsrøden. uansett om han egentlig ikke har lyst og det bare er dugnad inntil det kommer en varig løsning på plass. Han bør jo nå leve som det norske landslaget personifisert. noen må jo ta drittjobben(akkurat som de norske spillerne som tekker pucker).
Pr nå er status uforandret. Vi søker fortsatt ny admin. Kan kopiere fra svaret vi fikk fra han som meldte seg: -Jeg er (dessverre) ikke bevandret i MySQL/MariaDB, Ubuntu og SSH, så jeg må dessverre melde pass....

Så for meg er dette helt gresk, og jeg antar at det er det for Sjefsrøden også etter som han ikke har meldt seg.

Sjefsrøden

Post by Sjefsrøden »

sorum wrote:
Wed May 11, 2022 1:57 pm
Tv-supporter wrote:
Wed May 11, 2022 11:10 am
sorum wrote:

Pr nå er status uforandret. Vi søker fortsatt ny admin. Kan kopiere fra svaret vi fikk fra han som meldte seg: -Jeg er (dessverre) ikke bevandret i MySQL/MariaDB, Ubuntu og SSH, så jeg må dessverre melde pass....

Så for meg er dette helt gresk, og jeg antar at det er det for Sjefsrøden også etter som han ikke har meldt seg.
Jeg har virkelig null peiling.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Så det er ikke slik at hvis man driver egne saker=Superkvalifisert som admin?

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Wed May 11, 2022 7:52 pm
Jeg tror du misforstår dette. Hva mener du med "driver egne saker" = superkvalifisert som admin. Poenget er at en Admin må kunne mye om (teknisk) drift av et debattforum og må ha kunnskaper om (som nåværende admin skrev til aktuell kandidat som trakk seg): MySQL-serveren/MariaDB kjører på samme VM, den kjører Ubuntu. Det går hos nå GoDaddy. I utgangspunktet får du to pakker av meg; en med forumet pakket sammen, og en med dump av MySQL-databasen/MariaDB. Hvis du kan forholde deg til det er vi home free.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

sorum wrote:
Wed May 11, 2022 8:24 pm
Tv-supporter wrote:
Jeg tror du misforstår dette. Hva mener du med "driver egne saker" = superkvalifisert som admin. Poenget er at en Admin må kunne mye om (teknisk) drift at et debattforum og må ha kunnskaper om (som nåværende admin skrev til aktuell kandidat som trakk seg): MySQL-serveren/MariaDB kjører på samme VM, den kjører Ubuntu. Det går hos nå GoDaddy. I utgangspunktet får du to pakker av meg; en med forumet pakket sammen, og en med dump av MySQL-databasen/MariaDB. Hvis du kan forholde deg til det er vi home free.
At folk som driver egne nettsider hadde jeg trodd ville vært høyt kvalifisert. Det høres ut som om forumet er alt for avansert.

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Thu May 12, 2022 1:12 am
sorum wrote:
Wed May 11, 2022 8:24 pm
Tv-supporter wrote:
Jeg tror du misforstår dette. Hva mener du med "driver egne saker" = superkvalifisert som admin. Poenget er at en Admin må kunne mye om (teknisk) drift at et debattforum og må ha kunnskaper om (som nåværende admin skrev til aktuell kandidat som trakk seg): MySQL-serveren/MariaDB kjører på samme VM, den kjører Ubuntu. Det går hos nå GoDaddy. I utgangspunktet får du to pakker av meg; en med forumet pakket sammen, og en med dump av MySQL-databasen/MariaDB. Hvis du kan forholde deg til det er vi home free.
At folk som driver egne nettsider hadde jeg trodd ville vært høyt kvalifisert. Det høres ut som om forumet er alt for avansert.
Det hadde ikke vært noe Hockeyforum uten at nåværende admin tok ansvar etter at forumet Puckprat ble lagt ned da han som sto bak det forumet ikke ønsket å fortsette. Hockeyforum ble etablert i februar 2020. Vi har vært meget heldig at vi har hatt Atle som admin. Det har aldri vært nedetid eller tekniske problemer som vi brukerne har merket noe til. Som jeg har sagt før så er dette forumet av brukerne og for brukerne. Jeg mener det har kommet tydelig frem hva dette dreier seg om. At vi trenger en ny admin da nåværende ønsker å slippe ansvaret. Jeg håper du kan slå deg til ro med dette og ikke tvære mer om noe alle andre forstår.

Legenden

Post by Legenden »

Jeg spør av uvitenhet:
Finnes det andre foraløsninger som ikke krever en doktorgrad i IT?

sorum

Re: 2. GANGS UTLYSNING! Vi trenger fortsatt en ny administrator

Post by sorum »

Det har vært litt stille om dette de siste ukene. Har jobbet opp mot IT-konsulenter og vært optimistisk på at det skulle løse seg. Dessverre har de trukket seg av diverse årsaker.

Må derfor nok en gang be om at brukere av forumet, som kjenner noen IT-kyndige som kan tenke seg å bidra, om å sjekke ut dette.

EDIT: Vi har bare til 30. juni med å finne en ny admin. Hvis ikke legges forumet ned 1. juli.

sorum

Post by sorum »

Det har vært litt stille om dette de siste ukene. Har jobbet opp mot IT-konsulenter og vært optimistisk på at det skulle løse seg. Dessverre har de trukket seg av diverse årsaker.

Må derfor nok en gang be om at brukere av forumet, som kjenner noen IT-kyndige som kan tenke seg å bidra, om å sjekke ut dette.

EDIT: Vi har bare til 30. juni med å finne en ny admin. Hvis ikke legges forumet ned 1. juli.

anders

Post by anders »

Er forumet død og begravd da?

sorum

Post by sorum »

anders wrote:
Fri Jun 24, 2022 9:56 pm
Er forumet død og begravd da?
Slik det ser ut nå, ja. Men er godt i gang med å teste ut et nytt forum. Kommer tilbake med info. Blir i så fall å begynne på nytt, men det går jo fint å klippe og lime fra det gamle forumet til det nye. Da tenker jeg på de som har ansvaret for lagbyggetråder. At de kan legge åpningsinnlegget inn i det nye forumet. Så tar vi det derfra.

Tv-supporter

Post by Tv-supporter »

Tenkte det var eneste løsning. Da kan ikke nytt forum være like avansert som dette tydeligvis er. Også håper jeg at forumet får en admin som gjør det en admin skal gjøre(altså, ikke bare tekniske saker, men at admin står over moderator som øverste ansvarlig på forumet. Det er det en admin skal gjøre. )

sorum

Post by sorum »

Tv-supporter wrote:
Sat Jun 25, 2022 1:43 am
Tenkte det var eneste løsning. Da kan ikke nytt forum være like avansert som dette tydeligvis er. Også håper jeg at forumet får en admin som gjør det en admin skal gjøre(altså, ikke bare tekniske saker, men at admin står over moderator som øverste ansvarlig på forumet. Det er det en admin skal gjøre. )
Og slik blir det.

Det nye forumet lanseres senest søndag kveld. Det gamle forumet består til fredag 1. juli. De som oppsøker det gamle forumet etter den dato vil bli møtt av en plakat med link til det nye forumet.

Post Reply