Stjernen - Lagbygger/Rykter 2020/2021

tiger_n

Re: Stjernen - Lagbygger/Rykter 2020/2021

Post by tiger_n »

Sjefsrøden wrote:
Fri Jan 29, 2021 9:48 am
De som har gitt penger for O`Brien får tilbud om å få pengene tilbake.
Ryddig :!:

Min kommentar handler om det jeg stadig setter spørsmålstegn ved i denne sesongen, nemlig hvorfor bruke mer penger enn man må i en sesong det knapt er inntekter. Vi sitter jo nå i en situasjon der det jages etter å spille det vi supportere anser som "oppkjøringa" til de viktige kampene kun av hensyn til økonomien. Så det å nå, når en vet at denne sesongen blir som den blir, bruke opp de pengene en får inn istedenfor å salte de ned for å stå bedre rustete til neste sesong virker for meg helt borti natta tåpelig.

Hva det er en higer etter å oppnå i en sesong der allerede det sportslige er kjørt på båten, det må drives rovdrift på spillere i klubbene for å i det hele tatt holde hodet over vannet og en fort kan ende med et avstumpet sluttspill som egentlig kun har symbolsk verdi forstår jeg rett og slett ikke.

Godt å høre at Stjerner sannsynligvis ikke går i den fella, gi heller yngre spillere/juniorer spilletid så en står bedre rustet for neste sesong. En har vel også allerede brukt av midlene der for å signere Reichenberg, så sikkert ikke økonomisk dumt å eventuelt bruke av disse pengene til å dekke opp litt der også.

sorum

Post by sorum »

Sjefsrøden: Kampen 6. mars er mot Oilers, ikke VIF. Og Stjernen møter Oilers 2 ganger, ikke 3.

Sjefsrøden

Post by Sjefsrøden »

sorum wrote:
Fri Jan 29, 2021 3:26 pm
Sjefsrøden: Kampen 6. mars er mot Oilers, ikke VIF. Og Stjernen møter Oilers 2 ganger, ikke 3.
Da møter vi Stavanger 4 ganger og det er jo det vi skal. Da ble det meldt feil fra avisa i stad og det var jo det jeg antydet. Da stemmer oppsettet og nå håper jeg vi kommer i gang igjen.

sorum

Post by sorum »

Sjefsrøden wrote:
Fri Jan 29, 2021 10:58 pm
sorum wrote:
Fri Jan 29, 2021 3:26 pm
Da møter vi Stavanger 4 ganger og det er jo det vi skal. Da ble det meldt feil fra avisa i stad og det var jo det jeg antydet. Da stemmer oppsettet og nå håper jeg vi kommer i gang igjen.
Ja, vi må håpe at alle kommer i gang og at vi slipper flere som blir smittet. Får vi fullført serien som planlagt kan det også bli et sluttspill med 5+5+7 kamper. Hvis VM blir avlyst, det kan skje, så kan vi spille 7+7+7.

Post Reply