Bli med på SPLEIS for å drifte forumet

Post Reply
sorum

Bli med på SPLEIS for å drifte forumet

Post by sorum »

Vi har satt i gang en spleis for å kunne betale for server i 2021. Beløpet vi trenger er 4900 kr. Som dere ser vil innsamlede penger bli utbetalt til Atle som er forumets administrator som sørger for ar regningene våre blir betalt https://www.spleis.no/project/163064

Fjella

Re: Bli med på SPLEIS for å drifte forumet

Post by Fjella »

sorum wrote:
Fri Jan 29, 2021 7:34 pm
Vi har satt i gang en spleis for å kunne betale for server i 2021. Beløpet vi trenger er 4900 kr. Som dere ser vil innsamlede penger bli utbetalt til Atle som er forumets administrator som sørger for ar regningene våre blir betalt https://www.spleis.no/project/163064
Eg har spleisa :D

nesrene
Site Admin

Post by nesrene »

Takk :)

Vi har altså vår egen server i skyen. Denne serveren er det bare Hockeyforum som går på, skulle det i fremtiden bli aktuelt å kjøre andre tjenester der vil selvfølgelig kostnaden for Hpckeyforum gå ned, men i dag er det jeg som betaler av egen lomme. Men la det være sagt, jeg drar ikke ut proppen uavhengig av spleisen.

Jeg har valgt egen server for da deler vi ikke kraft med andre. Man kan lett forsøke å sammenligne med f.eks. Domenshop, men der deler man kraft med andre (i tillegg til at det er noen andre tekniske begresninger også), og det merkes veldig ofte. Jeg har hatt tjenester gående på Domeneshop i årevis. Hyggelig pris, men kvalitet førlger pris.

Hvis det i fremtiden skulle bli uaktuelt å ikke kjøre Hockeyforum lengre for min del vil det bli avhendet til noen som vil, men i første omgang nå vil driften være sikret ut mai 2022.

Takk til alle som bidrar :D
I am the kind of guy that goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.
- Raymond Chandler

Fjella

Post by Fjella »

Det er ein stor fordel å ha vår eigen server, slik at vi har full kontroll. Vi såg kva som skjedde sist.
Dessutan er det godt å sleppe all reklamen som ei eller anna gratisteneste gjev, jfr. t.d. Facebook, Twitter ...

johnpx

Post by johnpx »

sorum

Post by sorum »

johnpx wrote:
Fri Feb 05, 2021 3:41 pm
Kan jeg sende fra Sverige?
Ja, bare velg kort før sending.

Cola

Post by Cola »

Spleisa nå

DonCherry

Post by DonCherry »

Jeg takker Spleis for muligheten til anonym spleising. Bidrag kommer.

Kanskje Sorum via twitter kan annonsere muligheten til å bidra her for Norges eneste diskusjonsforum for ishockey?

johnpx

Post by johnpx »

Sån , nå har jeg spleiset litt.

Post Reply