Oppsummering til nå!

Post Reply
Sjefsrøden

Oppsummering til nå!

Post by Sjefsrøden »

Her er det egentlig fryktelig mye å ta tak i. Jeg har klart å se samtlige kamper med unntak av Frisk- Ms i går og Storhamar- Narvik. Det blir gjort senere i dag.

4-5 kamper inn i sesongen så har det skjedd fryktelig mye rart.

Vålerenga topper tabellen og er ubeseiret. Noe flyt mot Sparta, men har sett solide ut. Mange gode enkeltspillere og Oppøyen har sett meget god ut.

Frisk har startet bedre enn jeg hadde forventet. Litt overraskende seier borte mot Lillehammer. Hampus i egen klasse til nå.

Storhamar gikk på et bananskall deluxe hjemme mot MS. Fra 3-0 ledelse til å tape 7-4. Kokman har imponert.

Sparta sliter med effektiviteten. Burde ha slått Vif, men klarte ikke å sette sjansene. Samme med tapet i Narvik. I tillegg tamme i Stjernehallen. Thoresen har sett frisk ut.

Lillehammer kommer til å bli gode. Folk har klaget på defensiven, keeperplass og det meste annet, men i går fikk vi se hva som bor i dette laget.

Manglerud: Heislaget, som mister poeng hjemme mot Grüner og vinner 7-4 på Hamar etter å ha vært under med 3-0. Mathias Trygg!

Grüner: Aiai poeng i garasjen og seier i Stjernehallen. Ofret alt og de kommer langt etter begrepet innsats slår kvalitet. Wasenius er for opplagt, jeg velger Trym Auren så langt.

Stavanger med to tap de første tre kampene og ikke vært veldig gode i noen av kampene. Kissel er dog enorm.

Narvik har slått Sparta og gjorde en sterk kamp på Hamar i går sier rapportene. Leman er en klassespiller.

Stjernen er sist på tabellen etter 4 kamper og har tapt mot Grüner hjemme. Leverte godt i Stavangers eller har det vært "litt tynt". Seier i lokaloppgjøret var svært viktig. Arntsen i buret har vært best til nå.

Ny Stjernen Hockey podcast med utfyllende oppsummering av samtlige lag, en del fokus på enkeltspillere og gjester i studio kommer ut senest onsdag førstkommende uke.

Post Reply